Ons kantoor heeft expertise op het gebied van Fiscale advisering, Vestigingsbegeleiding, Financiële Planning en Administratievoering. Wij kunnen daarom gedegen jaarrekeningen en bijbehorende belastingaangiften opstellen. Ook verzorgen wij voor cliënten de loonadministratie, inclusief aangiften loonheffing en verplichte meldingen aan instanties. Daarnaast staan wij goed bekend om onze bereikbaarheid en contacten.

belastingWij zijn van mening dat adequate advisering staat en valt met het goed in beeld brengen van de fiscale en financiële situatie. Daarom wordt niet alleen naar de onderneming gekeken, maar ook naar de uitgaven en verplichtingen privé. Het is daarbij essentieel dat u een vaste adviseur heeft die uw zaken behartigt.

Ons kantoor gaat mee in de ontwikkelingen en kan u dus qua administratie op verschillende manieren van dienst zijn.

Indien u uw tijd voornamelijk op de onderneming wilt richten, vragen wij u alleen om de bankafschriften en facturen compleet te houden. Deze bescheiden worden vervolgens door ons ingeboekt.

Als u bovenop de cijfers wilt zitten en aanleg voor boekhouden heeft, kunt u bij ons kiezen tussen twee softwarepakketten. Wij maken namelijk gebruik van Snelstart en Twinfield Online Boekhouden. In een persoonlijk gesprek kunnen we bepalen welk pakket het beste bij u past. Ook dan is het uiteraard noodzaak de administratie op orde te houden.

Tenminste één keer per jaar bespreken wij de jaarstukken met u, waarbij alle facetten van uw fiscale en financiële positie aan de orde kunnen komen.

Wij geven speciale aandacht aan starters. Zie hiervoor de rubriek “Starters”.